Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Autor
Sobczyk Tomasz
(3)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Adams Emily
(1)
Byrne Art (1945- )
(1)
Cyrul Joanna
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Eisler Marek
(1)
Gaudet Karen
(1)
Gogolewski Marek
(1)
Hamel Mark R
(1)
Jańska Renata
(1)
Jones Daniel T
(1)
Kościelska Klaudia
(1)
Marchwiński Chet
(1)
Schroeder Alexis
(1)
Shook John
(1)
Sielecki Mateusz
(1)
Smalley Art
(1)
Womack James P
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Szczupłe zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Innowacje
(2)
Jakość totalna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Odchudzona produkcja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The lean turnaround action guide.
1Spotkanie inauguracyjne 2Szkolenie Lean w UGH 3Podstawy Lean 4Zmiany organizacyjne 5Przygotowania do warsztatów kaizen i przywództwa Lean 6Warsztaty kaizen poświęcone redukcji czasu przezbrojenia 7Kaizen przepływu 8Kaizen w biurze 9UGH-w rok po rozpoczęciu wdrażania Lean 10 UGH - od dwóch do pięciu lat po rozpoczęciu wdrażania Lean
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150705 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Getting the right things done.
Rozdział 1: Potrzeba zmian Rozdział 2: Schematy myślenia Rozdział 3: Systemy zarządzania Rozdział 4: Zrozumieć swój bałagan Rozdział 5: Zaplanuj — opowiadanie przekonujących historii Rozdział 6: Wykonaj — wdrożenie planu Rozdział 7: Sprawdź — brzydkie kaczątko cyklu PDCA Rozdział 8: Koryguj — wielki detektyw Rozdział 9: Usprawnianie systemu Dodatek A: Lepsze podejście do planowania i realizacji Dodatek B: Strategie A3 Atlas Industries
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 431 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151255 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151190 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Steady work.
Naucz się widzieć idealną latte Wyrzucanie kawy Wprowadzenie „Podręcznika taktycznego" Załatwię to za ciebie Najgorszy tydzień Rozwój i dalszy wzrost Dziewięć lekcji, z których warto skorzystać
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 432 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151193 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151192 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Kaizen event fieldbook. Foundation, framework, and standard work for effective events.
Podstawy i struktura warsztatów kaizen Skuteczne warsztaty kaizen: Warunek transformacji lean Krótki kurs„Kaizenologii" Definicja kaizen Muda (marnotrawstwo) i jej dwie siostry Dziedzictwo kaizen Perspektywa systemowa Kaizen oparty na narzędziach, systemie i zasadach Źródła pomysłów na warsztaty kaizen Dwa podstawowe poziomy kaizen Model systemu biznesowego lean (Lean Business System): kontekst dla wszystkich działań kaizen Warsztaty kaizen: nośnik błyskawicznego doskonalenia Przywództwo w procesie transformacji Wszystko zależy od przywództwa Zakres techniczny Szczupły system zarządzania efektywnością Liderzy transformacji lean Wymiar emocjonalny Model przywództwa w procesie transformacji Praca standaryzowana: podejście wielofazowe Strategia — właściwy mur, odpowiednia drabina Faza 1: Strategia Rozwinięcie strategii Długoterminowy harmonogram warsztatów kaizen Planowanie sukcesu Faza 2: Planowanie przedwarsztatowe Cztery procesy składowe (podprocesy) procesu planowania warsztatów Wybór i zdefiniowanie warsztatów Komunikacja Prace przygotowawcze Logistyka warsztatów kaizen Przeprowadzanie warsztatów Faza 3: Przeprowadzanie warsztatów Zebranie inauguracyjne Szkolenie przedwarsztatowe Fabuła kaizen Spotkania liderów zespołów Strategia działania i efektywność zespołu Sprawozdanie końcowe Uznanie i świętowanie 7 Doprowadzanie do końca podjętych działań Faza 4: Doprowadzanie do końca podjętych działań Poprawa i doskonalenie procesu prowadzenia warsztatów Komunikacja Prowadzenie dokumentacji (dokumentowanie zmian) Rozwój wewnętrznych zdolności: Funkcja Lean 8 Przedsiębiorstwo gotowe na kaizen Popularyzowanie kaizen Biuro Promocji Kaizen (BPK) Wybór koordynatora kaizen Kolejne kroki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 430 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151182, 151252 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151181 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151185, 151253 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151184 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Four types of problems : from reactive troubleshooting to creative innovation.
Bibliografia na stronach 169-172.
Cztery sposoby rozwiązywania problemów zilustrowane słynnym przykładem "5 x dlaczego" Taiichiego Ohno - Rozwój współczesnych koncepcji rozwiązywania problemów Sposób 1. Usuwanie usterek Sposób 2. Eliminowanie odchylenia od standardu Sposób 3. Osiąganie nowego stanu docelowego Sposób 4. Wprowadzanie innowacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 433 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151195, 151256 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151194 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Lean solutions : how companies and customers can create value and wealth together.
Bibliografia na stronach 331-336.
Od szczupłej produkcji do szczupłych rozwiązań Szczupłe zaopatrywanie i szczupła konsumpcja Nauczmy się widzieć konsumpcję Nauczmy się widzieć proces zaopatrzenia Rozwiąż mój problem całościowo Nie marnuj mojego czasu Daj mi dokładnie to, czego chcę Dostarczaj wartości tam, gdzie chcę Rozwiąż mój problem wtedy, kiedy chcę Wyzwanie dla szczupłego zaopatrzenia: rola menedżera Daj mi rozwiązanie, którego rzeczywiście chcę: rola "Szczupłego Przedsiębiorcy" Rozwiąż mój problem całościowo i permanentnie Szczupłe rozwiązania
Sygnatura czytelni BMW: VI F 171 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151254, 151189, 151188 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151187 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności